Thursday, October 22, 2009

working^^

although i did somethin wrong while working,
but i reli cannot stand the
attitude of the ppl in the office^^
haiz..co-operation??
why i cant see it in the office??
although my post is only
a small clerk in the office,
but should blame on me everything?
not only me can do any mistakes,
even them also will..
不是只有我一个人做错事,
只因为她会拍老板娘的马屁而已,
就是可以犯错吗?
她做错事就可以,我呢?
就要被你们说吗?
以为我真的只是坐在那边无所事事吗?
当我好像工人那样,
指指点点,我应该这样忍下去吗?
还有3个月才新年,
感觉上好像还有很久很久...
我还需要这样忍下去吗?
在这样的环境下做工,
我真的很不开心,
我真的要为了钱,这样忍下去吗?

No comments: